کشف کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی، محمد احمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان توانستند در 24 ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی، 2 دستگاه خودروی تریلی حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از بار این 2 دستگاه تریلی؛ 52 عدد واکسن، 9 عدد آمپول، 168 عدد قرص، 168 کیلوگرم روغن نباتی، 23 لیتر سموم کشاورزی، 18 کیلوگرم بذر آفتابگردان و 4 هزار لیتر فرآورده های سوختی شامل بنزین و گازوییل و … را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به ارزش 11 میلیارد ریالی محموله مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این عملیات ها 4 نفر متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو تریلر نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.