جام ملت های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی 2024

جام ملت های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی 2024

تیم ملی فوتسال ایران با عبور از قرقیزستان جواز صعود به جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی، تیم های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2024 از ساعت 12:30 در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران 6 بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (2) گل های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.

 

با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، جواز حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می شود کسب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام ملت های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی 2024" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام ملت های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی 2024"، کلیک کنید.