تدوین آیین نامه اوقات فراغت روی میز وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از تدوین آیین نامه ملی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش اتاق زندگانی، رضامراد صحرایی در کارگروه ملی نوجوان با گرامیداشت روز بزرگداشت سعدی گفت: پیام این جلسه توجه به هم افزایی، انسجام، کار گروهی و شبکه شدن است.

وی ادامه داد: امروز باید یاد بگیریم به توان هم برسیم و این یک تحول شناختی است. جوهره استراتژی تمرکز است و با متمرکز شدن قوی خواهیم شد. امروز باید نقطه تمرکز ما مدرسه باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت مساله نخست جمهوری اسلامی ایران است . انقلاب ما یک انقلاب تربیتی عدالت محور است.

صحرایی با بیان اینکه ورزش ، مهارت آموزی و اردوها و… بسترهای مهمی برای انجام کار تربیتی هستند، گفت: آیین نامه ملی اوقات فراغت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

راه اندازی اولین جایزه ملی بازی با محوریت مسایل تربیتی

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در این جلسه اظهار کرد: بحث تنوع محیط های یادگیری تکلیف سند تحول بنیادین است و یکی از جدی ترین موقعیت های یادگیری، محیط بازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش از راه اندازی اولین دوره جایزه ملی بازی با محوریت مسایل تربیتی و در راستای تنوع محیط های یادگیری خبر داد، گفت: بازی وارسازی مفاهیم تربیتی یکی از اقداماتی است که ما باید در معاونت پرورشی به جد دنبال کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در همین راستا هم بحث سناریوهای بازی محور و هم فضاهای بازی محور در برنامه ما قرار دارد و امسال انشاالله جایزه ملی بازی را مبتنی بر مفاهیم تربیتی در محیط مدرسه، محیط اردوگاه، محیط کانون، محیط دارالقرآن و محیط های غیررسمی با محوریت مسایل تربیتی در معاونت پرورشی دنبال خواهیم کرد.

پورثانی تاکید کرد: انشالله این اقدام منجر به بسترسازی فضای تربیتی در کشور شود.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدوین آیین نامه اوقات فراغت روی میز وزارت آموزش و پرورش" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدوین آیین نامه اوقات فراغت روی میز وزارت آموزش و پرورش"، کلیک کنید.