احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

اتاق زندگانی/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه"، کلیک کنید.