منتظر روزهای خوب خیبر باشید

منتظر روزهای خوب خیبر باشید

سید احمد موسوی: محمدرضا مهاجری در نشست پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در خرم آباد گفت : سابقه ذوب آهن در لیگ برتر مشخص است
این تیم ارکان حرفه ای را در ساختار باشگاه  رعایت شده و سابقه خوبی در لیگ دارد . 

وی افزود: خیبر هفته گذشته فوتبال خوبی بازی کرد اما بخاطر اشتباهات داوری باخت که چیزی از ارزشهای این تیم کم نکرد . 

مهاجری با اشاره به داوری هفته قبل مقابل سپاهان تاکید کرد : همه کارشناسان و شبکه های مختلف خبری اشتباهات داوری آن بازی را تایید کردند که اگر کمک داور ویدیویی در آن بازی بود خیبر به حق خود یعنی همان 3 امتیاز می رسید . 

سرمربی خیبر خرم آباد با بیان اینکه چیزی از شایستگی های ما کم نمی شود اظهار داشت:  در فرصت دو هفته ای که بازیها تعطیل خواهند شد با تمرینات مداوم  هماهنگ تر میشویم بنابراین هواداران منتظر روزهای خوب خیبر باشند . 

محمدرضا مهاجری تصریح کرد: مجموعه تیم همدل و متمرکز برای مصاف با ذوب آهن هست و با توجه برنامه ریزی های انجام شده خوشبختانه برای همه بازی ها برنامه خواهیم داشت   

سرمربی خیبر خرم آباد در پایان خطاب به هواداران تاکید کرد : هواداران همیشه در کنار ما بودند و نقش بسیار موثری در موفقیت های خیبر داشتند بنابراین انتظار می رود در ورزشگاه تختی سور و شعف همیشگی را مقابل ذوب آهن به نمایش بگذارند . 

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منتظر روزهای خوب خیبر باشید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منتظر روزهای خوب خیبر باشید"، کلیک کنید.