تشکیل پرونده تخلف 273 میلیون ریالی برای سه واحد آبمیوه و بستنی – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

تشکیل پرونده تخلف 273 میلیون ریالی برای سه واحد آبمیوه و بستنی - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ عبدالرضا پیروی منش اظهار کرد: در پی بازدید بازرسان اداره کل صنعت؛ معدن و تجارت هرمزگان از واحدهای آبمیوه و بستنی؛ واحدها مورد بررسی بازرسان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه بازرسان؛ تخلف گران فروشی واحدهای مذکور محرز و پرونده تخلف برای این واحدها تشکیل شد.

وی ارزش ریالی پرونده تشکیل شده توسط بازرسان را به مبلغ 273 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تشکیل شده جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی؛ گران فروشی؛ عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت؛ معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل پرونده تخلف 273 میلیون ریالی برای سه واحد آبمیوه و بستنی – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل پرونده تخلف 273 میلیون ریالی برای سه واحد آبمیوه و بستنی – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.