دستگیری مجرمان تحت تعقیب در شهرستان کرخه

دستگیری مجرمان تحت تعقیب در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهزستان کرخه خوزستان: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با مخلان امنیت مردم شریف و دستگیری مجرمین تحت تعقیب دریک عملیات مقتدرانه وبا اشراف اطلاعاتی یک باند سه نفره از سارقین احشام توسط عوامل انتظامی این فرماندهی دستگیروخودروی بکار رفته در سرقت نیز توقیف و نامبردگان پس از اعتراف به چندین فقره سرقت احشام به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کرخه اعلام کردند که با هر گونه ناهنجاری بصورت جدی برخورد خواهد شد و مردم هر گونه اخلال در امنیت را سامانه پلیس 110 گزارش دهند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری مجرمان تحت تعقیب در شهرستان کرخه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری مجرمان تحت تعقیب در شهرستان کرخه"، کلیک کنید.