فعالیت 263 صندوق رای در گرگان – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

فعالیت 263 صندوق رای در گرگان - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش داریم تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گرگان با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون جلسات متعددی جهت هماهنگی بیشتر با هیات نظارت و هیات اجرایی برگزار شد؛ افزود: در این دوره از انتخابات 9 نفر به عنوان هیات اجرایی کارها را در گرگان دنبال می کنند.

فرماندار گرگان گفت: در این دوره از انتخابات 263 صندوق رای در شهرستان گرگان فعالیت خواهند داشت که بخشی از این تعداد ثابت و بخشی هم به صورت سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه 389 هزار نفر از مردم گرگان واجد شرایط برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات هستند؛ یادآور شد: بیش از 17 هزار و 600 نفر در شهرستان گرگان برای نخستین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند.

نادری اظهار کرد: با توجه به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم می توانستند با پنج سند هویتی در پای صندوق رای حاضر شوند در این دوره تنها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی می توانند رای خود را به صندوق بی اندازند.

وی افزود: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی می خواهیم که فضای رقابتی انتخابات را به فضای رفاقتی تبدیل کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل انجام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 263 صندوق رای در گرگان – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 263 صندوق رای در گرگان – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.