سعید محمد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شد

سعید محمد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شد

سعید محمد با صدور بیانیه ای از انصراف خود مبنی بر ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1403 خبرداد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ سعید محمد با صدور اطلاعیه ای از انصراف خود مبنی بر ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1403 خبرداد.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون در آستانه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری؛ با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری و ارزیابی از سیل متقاضیان و ثبت نام کنندگان که از سلایق سیاسی مختلف می باشند احساس می کنم در این دوره تکلیفی به گردن ندارم و از ثبت نام امتناع کردم البته مطمینم که مردم آگاه و شریف ایران انشالله با مشارکت حداکثری رییس جمهور چهاردهم را با پشتوانه قوی انتخاب خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سعید محمد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سعید محمد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منصرف شد"، کلیک کنید.