واگذاری زمین رایگان به بیش از یکهزار نفر در طرح جوانی جمعیت در هرمزگان

واگذاری زمین رایگان به بیش از یکهزار نفر در طرح جوانی جمعیت در هرمزگان

به گزارش اتاق زندگانی؛ مجید سلحشور روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: زمین های واگذار شده به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت؛ 200 متری بوده که رایگان تحویل آن ها شد.

وی بیان کرد: واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت در هرمزگان نیز 85 تا 120 متری است.

«مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ به خانواده هایی که فرزند سوم به بعدشان؛ پس از 24 مهرماه 1400 (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد و همچنین خانواده های دارای چهار فرزند زیر 20 سال در صورت واجد شرایط بودن؛ زمین تعلق می گیرد.»

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین با تاکید بر اهمیت ویژه طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: 182 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که 54 هزار نفر تایید نهایی شده اند و به بیش از 26 هزار نفر نیز با توجه به واریز وجه بالای 400 میلیون ریال؛ طرح تخصیص یافته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واگذاری زمین رایگان به بیش از یکهزار نفر در طرح جوانی جمعیت در هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واگذاری زمین رایگان به بیش از یکهزار نفر در طرح جوانی جمعیت در هرمزگان"، کلیک کنید.