مراحل تکمیلی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

مراحل تکمیلی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ مجتبی عبداللهی چهارشنبه در بازدید از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و همراهانشان؛ افزود: با توجه به پیگیری ها و توافق صورت گرفته؛ انتظار می رود که بخش عمده ای از این مجموعه در عید سعید غدیر خم امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: با راه اندازی این مجموعه؛ بیماران دیگر نیازی به سفرهای پرهزینه خارجی برای درمان خود ندارند؛ درصدد هستیم این مرکز به نام «آیت الله رییسی» و یا «یادگار ابراهیم» نامگذاری شود.

استاندار البرز بیان کرد: طبق برنامه ریزی با تکمیل پروژه های در دست ساخت؛ حدود یک هزار و 500 تخت بیمارستانی جدید تا پایان سال جاری در البرز راه اندازی می شود.

رییس موسسه ملل و بنیانگذار مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در این بازدید از تلاش های استاندار البرز برای تکمیل این پروژه قدردانی کرد و افزود: تعدادی از پزشکان حاذق کشور جذب این مرکز خواهند شد.

حجت الاسلام امین جوادی گفت: بخشی از این مجموعه در عید سعید غدیرخم امسال افتتاح و مابقی پروژه نیز تا پاییز 1403 تکمیل می شود.

وی اظهار کرد: امروز پزشکان ایرانی در تمام کشورها مورد تایید و تقاضا هستند و بسیاری از بیماران خارجی نیز برای درمان به مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان مستقر در البرز مراجعه خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراحل تکمیلی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراحل تکمیلی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.