انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار

انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی استان سمنان؛ سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با صدور حکمی حمید عربی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار منصوب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حکم عربی آورده است: امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های رییس جمهور محترم؛ با جلب مشارکت؛ همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان؛ مدیران و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسیولین استان و شهرستان در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ عربی متولد 1358؛ با 20 سال سابقه خدمت؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان آرادان؛ معاون آموزشی و کارشناس مسیول آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش گرمسار و … را در کارنامه شغلی خود دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار"، کلیک کنید.