نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در کرج – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در کرج - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور مردمی و محبوب؛ سید الشهدای خدمت؛ سید ابراهیم رییسی و همراهان شهیدش گفت: بی شک خدمات جهادی آیت الله رییسی در جای جای ایران اسلامی همواره در اذهان هموطنان مومن ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: لذا اعضای شورای اسلامی شهر کرج به منظور قدرشناسی از خدمات و حمایت های همیشگی ایشان در مسیر توسعه و تحول کشور و کلانشهر کرج تصمیم گرفتند یکی از معابر اصلی شهر به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت نامگذاری شود.

رییس شورای اسلامی شهر کرج در پایان برای خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ آرزوی موفقیت و توفیق خدمت رسانی جهادی در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کرد و افزود: با این نامگذاری؛ هموارهاد و خاطره شهید رییسی و شهدای خدمت در کلانشهر کرج ماندگار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در کرج – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در کرج – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.