18مرغداری راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت

18مرغداری راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی از قزوین؛ حمیدرضا عزتی؛ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه فعال سازی این واحدها در افزایش تولید موثر است افزود: در حال حاضر 290واحد مرغداری فعال در استان در امر تولید مرغ فعالیت دارند.

عزتی اظهار کرد: در سال گذشتهک هزار و 665 فقره جوجه ریزی به ظرفیت 43 میلیون و 750 هزار قطعه در واحدهای پرورش مرغ این استان انجام شده است.

به گفته وی؛ به طور متوسط در سال گذشته هر واحد فعال مرغداری 4/3 بار جوجه ریزی انجام داده اند که نسبت به سال 1401 این میزان رشد 40 درصدی را نشان میدهد.

این مسیول خاطرنشان کرد: تولید گوشت مرغ از 62 هزار تن به 80 هزار تن رسیده که این رشد 29 درصدی بر اساس سیاستهای کلان کشور در جهت تولید مرغ سایز است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه افزایش فعالیت زنجیره های تولید مرغ نقش بسزایی در رشد تولید دارد افزود: 108 واحد از 290 واحد فعال مرغداری در استان در قالب زنجیره فعالیت دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "18مرغداری راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "18مرغداری راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت"، کلیک کنید.