سقوط پراید از پل در محدوده ایوانکی/ یک نفر جان باخت – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

سقوط پراید از پل در محدوده ایوانکی/ یک نفر جان باخت - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

حسین درخشان در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی؛ ضمن بیان اینکه حوالی ساعت شش غروب روز یکشنبهک مورد حادثه رانندگی به پایگاه امداد و نجات ایوانکی گزارش شد؛ ابراز داشت: این حادثه بر اثر سقوط از پل یک خودرو پراید اتفاق افتاد که بلافاصله امدادگران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه بر اثر شدت حادثه متاسفانهک نفر جان باخت؛ افزود: عملیات رهاسازی برای متوفی و مصدومان حادثه به انجام رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم نیز بر جای گذاشت؛ بیان کرد: یکی از مجروحان با رضایت شخصی از رفتن به مراکز درمانی امتناع ورزید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقوط پراید از پل در محدوده ایوانکی/ یک نفر جان باخت – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقوط پراید از پل در محدوده ایوانکی/ یک نفر جان باخت – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.