عکس/هواداران پرسپولیس عبدالکریم را پشیمان کردند!

در پی اعتراض حامیان پرسپولیس به پست اسنتاگرامی مدافع قطری این تیمبرای تبریک عید فطر؛ عبدالکریم حسن؛ متن پستش را در اینستاگرام تغییر داد.

عکس/هواداران پرسپولیس عبدالکریم را پشیمان کردند!

به گزارش اتاق زندگانی؛ به نقل از ایپنا؛ عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس که مسلمان است؛ با انتشار پستی در اینستاگرام عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت. اما در کپشن این پست؛ عبدالکریم حسن با قلب آبی عید فطر را تبریک گفت.

این موضوع صدای اعتراض هواداران پرسپولیس در درآورد و برخی هواداران در کامنت ها از او درخواست کردند قلب آبی را به قلب قرمز تغییر دهد. عبدالکریم حسن پس از گذشت چند ساعت؛ به کپشن پستش قلب قرمز اضافه کرد و نوشت:

عشق فقط قرمز #پرسپولیس


پست ابتدایی عبدالکریم حسن
عکس/هواداران پرسپولیس عبدالکریم را پشیمان کردند!
پست ادیت شده عبدالکریم حسن

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس/هواداران پرسپولیس عبدالکریم را پشیمان کردند!" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس/هواداران پرسپولیس عبدالکریم را پشیمان کردند!"، کلیک کنید.