گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره ایران و غزه

گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره ایران و غزه

کاخ سفید اعلام کرد: رییس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو «درباره تهدیدات عمومی ایران علیه اسراییل» و حمایت واشنگتن از تل آویو گفتگو کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد: «بایدن تاکید کرد که آتش بس فوری برای تثبیت و بهبود وضعیت انسانی و حفاظت از غیرنظامیان بی گناه ضروری است و از نخست وزیر اسراییل خواست تا به مذاکره کنندگان خود اجازه دهد تا بدون تاخیر توافقی را برای آزادی گروگان ها به خانه منعقد کنند.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره ایران و غزه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره ایران و غزه"، کلیک کنید.