فوت 549 هموطن در تصادفات جاده ای در عرض دو هفته

فوت 549 هموطن در تصادفات جاده ای در عرض دو هفته

رییس پلیس راهور با بیان اینکه 40 هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است؛ گفت: متاسفانه از 24 اسفند تا 8 فروردین 549 هموطن در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ سردار سید تیمور حسینی؛ رییس پلیس راهور فراجا در تازه ترین اظهار نظر خود درخصوص حوادث رانندگی روزهای ابتدایی سال جدید گفت: متاسفانه از 24 اسفند تا 8 فروردین 549 هموطن در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه تا 8 فروردین ماه 353 میلیون و 744 هزار تردد ثبت شده است؛ گفت: 14 هزار و 600 نفر در تصادفات جاده ای مصدوم شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: سفر های نوروزی مسافران امسال تغییر الگو داده است و مسافران ترجیح می دهند به جای سفر در روز و روشنایی و در غروب و شب و هنگام تاریکی به سفر بروند.

سردار حسینی تاکید کرد: البته نظر پلیس بر این است که مسافران از سفر در تاریکی و هنگامی که دید کافی برای رانندگی وجود ندارد اجتناب کنند.

وی با اشاره به طرح برخورد با رانندگان متخلف در سفر های نوروزی اشاره کرد و گفت: 40 هزار وسیله نقلیه در این طرح توقیف شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوت 549 هموطن در تصادفات جاده ای در عرض دو هفته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوت 549 هموطن در تصادفات جاده ای در عرض دو هفته"، کلیک کنید.