توزیع رایگان2 تُن میوه شب عید برای نیازمندان و بیماران خاص در رشت – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

ایوب یاقوتی در گفت گو با خبرنگار اتاق زندگانی با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک عید باستانی نوروز اظهار کرد: کمک رسانی به هم نوعان و خیرخواهی موجب برکت افزایی در کسب و کار می شود.

توزیع رایگان2 تُن میوه شب عید برای نیازمندان و بیماران خاص در رشت - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

دبیر اتحادیه میوه و تره بار و میدان بار ولیعصر (عج) رشت از کمک 2 تن میوه شب عید به نیازمندان و بیماران خاص خبر داد و اضافه کرد: هر ساله بارفروشان و میوه فروشان میدان میوه و تره بار در اقدامی خداپسندانه میوه شب عید افراد نیازمند و بیماران خاص را تامین می کنند.

یاقوتی با اشاره به اینکه اقدامات خداپسندانه افراد در طول سال به صورت مستمر برقرار است؛ گفت: در مناسبت ها و اعیاد مختلف سال اعضای اتحادیه میوه و تره بار و بارفروشان رشت به افراد نیازمند و بیماران خاص کمک می کنند.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند خانواده ما هستند؛ افزود: نگاه جامعه باید به سمت کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار سوق داده شود.

دبیر اتحادیه میوه و تره بار و میدان بار ولیعصر (عج) رشت با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی کار خداپسندانه و خیرخواهانه بیان کرد: فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران باید بهک دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شود.

یاقوتی با اشاره به سامان بخشی کار خیر و یکپارچه سازی این فرهنگ در بین اصناف و بازاریان اضافه کرد: در کنار اتحادیه میوه و تره بار باید سایر اصناف نظیر قنادان؛ آجیل فروشان و مرغ فروشان هم در امر خیرخواهی مشارکت کنند تا مایحتاج شب عید نیازمندان و بیماران خاص به شکل بسته بندی منسجم جمع آوری و توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار یک واحد دانشگاهی است؛ افزود: حال و هوا و اتفاقاتی که در این میدان می افتد حاوی درس های فراوان است در این این میدان افراد دست به کمک و خیرخواهی می زنند که نمی توان از آنها هیچ انتظاری داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع رایگان2 تُن میوه شب عید برای نیازمندان و بیماران خاص در رشت – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع رایگان2 تُن میوه شب عید برای نیازمندان و بیماران خاص در رشت – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.