روسیه: هیچ قصد و طرحی برای کشتن زلنسکی نداریم

روسیه: هیچ قصد و طرحی برای کشتن زلنسکی نداریم

معاون اول نماینده دایم روسیه در سازمان ملل در پی ادعای برخی کشورهای غربی درباره قصد مسکو برای کشتن ولودیمیر زلنسکی گفت: ما هیچ قصد و طرحی برای ترور رییس جمهور اوکراین نداریم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ دیمیتری پولیانسکی؛ معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد مسکو هیچ برنامه ای برای حذف ولودیمیر زلنسکی؛ رییس جمهور اوکراین ندارد.

پولیانسکی تاکید کرد: واقعاً فکر می کنید که اگر می خواستیم تیم اسکورت زلنسکی را هدف بگیریم؛ نمی توانستیم؟ سعی کنید به سوال پاسخ دهید اما صادقانه!

وی که در نشست شورای امنیت درباره اوکراین صحبت می کرد؛ افزود: به ویژه اینکه همه شما به خوبی می دانید که در حمله ای مشابه (به تاسیسات نظامی در اودسا)؛ خط تولید شهپاد اوکراین تخریب شد که قطعات وارداتی از انگلیس را مونتاژ می کرد. این هدف برای ما به مراتب مهم تر از زلنسکی بود که مدام در خط مقدم پرسه می زند و در شهرها قبل از آنکه به دست روسیه آزاد شوند؛ سلفی می گیرد.

دیپلمات روس اظهارکرد: اگر برخی از شما امیدوارید که با این روش از شر رهبر رژیم کی یف خلاص شوید؛ باید ناامیدتان کنم چون این کار جزو نقشه های ما نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روسیه: هیچ قصد و طرحی برای کشتن زلنسکی نداریم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روسیه: هیچ قصد و طرحی برای کشتن زلنسکی نداریم"، کلیک کنید.