از بابایی در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد

از بابایی در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد

از بابایی در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی از قزوین؛ در چهارچوب مرحلهک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نفت و گاز گچساران بود که در این بازی ابوالفضل بابایی از دقیقه 75 برای قرمزپوشان پایتخت به میدان رفت.

بابایی در اولین تجربه حضور در ترکیب پرسپولیس در بدو ورود به بازی با دروازه بان گچسارانی ها تک به تک شد ولی بازیکن حریف با دست مانع از موفقیت او در این جدال شد تا پرسپولیسی ها نسبت به پنالتی در این صحنه معترض باشند.

مهاجم اصالتا دیال آبادی پرسپولیس با پیراهن شماره 18 در همان اندک دقایق حضورش در زمین نشان داد اگر اوسمار و کادر فنی به او اعتماد کنند می تواند به خوبی جواب این اعتماد را در زمین بدهد.

در بازی با ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر خریدهای جدید پرسپولیس یعنی عیسی آل کثیر در ترکیب ثابت و عبدالکریم حسن و اوستون اورونف و محمد خدابنده لو از اواسط نیمه دوم بازی گرفته شده بود و بابایی هم با حضور در جام حذفی از سبد خرید پرسپولیس بازی کرد تا هواداران عملکرد او را نیز به تماشا بنشینند.

بابایی از تیم دستهکی فجر سپاسی شیراز خریداری شده و سابقه بازی در تیم بادران تهران را هم در کارنامه دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از بابایی در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از بابایی در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد"، کلیک کنید.