اسفند ماه سرد برای کرمانشاهیان/ کرمانشاه برفی می شود – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

اسفند ماه سرد برای کرمانشاهیان/ کرمانشاه برفی می شود - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

اسفند ماه سرد برای کرمانشاهیان/ کرمانشاه برفی می شود - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

محمدعلی زورآوند در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی؛ موجی ناپایدار طی امروز و فردا (چهارشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر داشته ضمن کاهش دمای هوا؛ در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می شود.

وی افزود: بارش که به استثنای مناطق گرمسیر؛ در سایر نقاط به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد؛ طی ساعاتی از امشب تا ظهر فردا و در نیمه شرقی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با خروج این موج؛ در روز پنج شنبه؛ تداوم هوای سرد و مه صبحگاهی (بخصوص در مناطق سرد و معتدل) مهمترین پدیده های جوی در سطح استان خواهند بود.

وی ادامه داد: شایان ذکر است؛ در روزهای جمعه و شنبه در حالی که متوسط دمای هوا به طور نسبی افزایش می یابد؛ پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی شود.

به گفته زورآوند اکثر شهرستان های استان کرمانشاه در روز پنجشنبه دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسفند ماه سرد برای کرمانشاهیان/ کرمانشاه برفی می شود – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسفند ماه سرد برای کرمانشاهیان/ کرمانشاه برفی می شود – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.