مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است

مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی از سنندج؛ دکتر” علیرضا کاظمی” در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان بیان داشت: استان کردستان جزء موفق ترین استان های کشور است که با رشادت کارکنان فراجا اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته است.

وی اقدامات انتظامی در حوزه مواد مخدر چه از جنبه مقابله و پیشگیری را بسیار حایز اهمیت دانست و افزود: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است و در این امر مهم نیز در خط مقدم قرار دارد و در جهت امنیت و سلامت روانی مردم با افتخار شهید تقدیم می کند.

قایم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به مدیریت خوب فرمانده انتظامی کردستان اشاره کرد و گفت: اقدامات پلیس کردستان خود نشان دهنده این مهم است و این در سایه تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان محقق شده است و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: اعتیاد علت اصلی بسیاری از آسیب های اجتماعی است؛ و می طلبد در حوزه پیشگیرانه و برنامه های فرهنگی کلیه نهادهای مرتبط در این حوزه برای مقابله با این بلای خانماسوز تلاش کنند.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات مجاهدانه و شبانه روزی سردار” علی آزادی” دبیر سابق شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان تقدیر و دکتر ” محمد پناه” به عنوان دبیر جدید شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان معرفی شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است"، کلیک کنید.