دانش آموزان مقام آور شهرستان دیر تجلیل شدند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

دانش آموزان مقام آور شهرستان دیر تجلیل شدند - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی؛ بخشدار آبدان ظهر یکشنبه در این همایش یادآور شد: دانش آموزان مدارس بخش آبدان در تمامی رشته ها خوش درخشیدند.

ابراهیم درویشی افزود: آبدان پتانسیل های خوبی در همه زمینه ها دارد و انتظار داریم مدیران و معلمان پرورشی در زمینه قهرمانی دانش آموزان و راهیابی به مرحله کشوری تلاش کنند.

بخشدار آبدان در بخش دیگری از صحبت های خود به مساله مهم انتخابات اسفند ماه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان تلاش می کنند که حضور مردم در پای صندوق های رای را کم رنگ جلوه دهند.

وی افزود: مردم در انتخابات اسفندماه به کوری چشم دشمنان حضور چشمگیری در پای صندوق های رای خواهند داشت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت :80 نفر از دانش آموزان مدارس بخش ابدان در مسابقات اذان روخوانی قرآن. انشا نویسی مقام اول در سطح شهرستان کسب کردند.

وی افزود: در سطح شهرستان دانش آموزان مدارس مقام های خوبی کسب کردند و انتظار داریم مسوولان در کنار مدارس باشند.

در پایان با حضور مسوولان از دانش آموزان مقام آور شهرستان تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانش آموزان مقام آور شهرستان دیر تجلیل شدند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانش آموزان مقام آور شهرستان دیر تجلیل شدند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.