630 هزار نفر زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

630 هزار نفر زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ حسن عبدالله زاده با اشاره به اینکه برنامه سلامت خانواده به عنوان یکی از برنامه های ملی شناخته می شود و هر دانشگاه بنا بر مجوزهایی که از سوی وزارت بهداشت دریافت می کند می تواند گستردگی اجرای این برنامه را در مناطق تحت پوشش افزایش یابد؛ اظهار کرد: تاکنون 10 شهرستان از جمله قوچان؛ کاشمر؛ بردسکن؛ درگز؛ سرخس؛ فریمان؛ چناران؛ خواف؛ تایباد و گلبهار در این برنامه شرکت کرده اند.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است و با کسب مجوز اجرای این طرح در کلان شهرها قطعاً آمار افراد تحت پوشش افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی بیان کرد: نیروی انسانی و فضا و امکانات مورد نیاز برای اجرای این طرح به شکل گسترده در کلان شهر مشهد پیش بینی شده است.

عبدالله زاده گفت: در حال حاضر 630 هزار نفر در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه سلامت خانواده بهره مند شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "630 هزار نفر زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "630 هزار نفر زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.