2 بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

2 بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی؛ «امیرحسین نعمتی» بازیکن سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک و «فرشاد هاشمی» بازیکن سابق تیم فوتبال سایپا البرز با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند.

نعمتی در پست دفاع میانی برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت و در لیگ برتر برای تیم های آلومینیوم اراک؛ شهر خودرو و پدیده مشهد به میدان رفته است.

نعمتی متولد 27 خرداد 1375 در شهر تهران است که سابقه عضویت در تیم سایپا البرز؛ سردار بوکان؛ ون پارس اصفهان و آرش ری را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین هاشمی در پست هافبک دفاعی برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت و در عرصه ملی نیز سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و امید ایران را دارد.

وی سابقه عضویت در تیم های نیروی زمینی تهران؛ سیاه جامگان مشهد؛ پدیده مشهد؛ سایپا البرز و نفت تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "2 بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "2 بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.