گروه هنری تیاتر سپاه قزوین رتبه برتر را کسب کرد

گروه هنری تیاتر سپاه قزوین رتبه برتر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی از قزوین؛ گروه هنری سپاه استان قزوین در رشته تیاتر با نمایش فاخر «ایران فخر(پانته آ)»؛ موفق به کسب رتبه اول جشنواره ملی فرهنگی و هنری کل سپاه شدند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سردار محبی معاون فرهنگی تبلیغات سپاه پاسداران برگزار شد؛ نمایش فاخر «ایران فخر(پانته آ)»؛ از بین 137تیاتر تولید شده که به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی و هنری کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال شده بود؛ رتبه اول را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است این اثر به تهیه کنندگی و کارگردانی عاطفه حاجی زاده و محمد شهسواری در مهرماه 1402 به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر قزوین اجرا شده بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروه هنری تیاتر سپاه قزوین رتبه برتر را کسب کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروه هنری تیاتر سپاه قزوین رتبه برتر را کسب کرد"، کلیک کنید.