کشف بیش از 35 تن کالای اساسی احتکار شده در اردبیل – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

کشف بیش از 35 تن کالای اساسی احتکار شده در اردبیل - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

کشف بیش از 35 تن کالای اساسی احتکار شده در اردبیل - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزی اتاق زندگانی؛ سردار جواد تقوی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپو کالای اساسی در انباری واقع در خیابان تاکسیرانی شهر اردبیل؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با شناسایی و انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت؛ معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

رییس پلیس استان اردبیل بیان کرد: ماموران در بازرسی از این انبار 20 تن روغن خوراکی؛ 6 تن برنج؛ چهار تن قند؛ سه تن و 700 کیلوگرم انواع حبوبات و 2 تن شکر که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز و با هدف احتکار دپو شده بود؛ کشف و ضبط کردند.

تقوی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را 15 میلیارد و 380 میلیون ریال اعلام کردند؛ تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از 35 تن کالای اساسی احتکار شده در اردبیل – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از 35 تن کالای اساسی احتکار شده در اردبیل – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.