کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قروه – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قروه - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قروه - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را در محور قروه-همدان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 20 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قروه – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک در قروه – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.