پرواز ابدی پاکبان فداکار شهرداری شهرکرد در حین خدمت

پرواز ابدی پاکبان فداکار شهرداری شهرکرد در حین خدمت

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی استان چهارمحال و بختیاری؛ در پی درگذشت پاکبان خدوم و تلاشگر مرحوم علی اسدی آقبلاغی که در حین خدمت و در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نمود؛ رییس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد پیام تسلیتی صادر و تاثر عمیق خود از این حادثه تلخ را اعلام کردند.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه مطلع شدیم که همکار عزیزمان مرحوم شادروان علی اسدی آقبلاغی در حین خدمت و بر اثر سانحه دلخراش تصادف آسمانی شده و دیگر در جمع ما نیست؛ امیدواریم که با آسمانی شدن در ماه محرم؛ از خوان رحمت الهی و توجهات امام شهید این ماه متنعم گردد.

یقیناً مجموعه مدیریت شهری شهرکرد در کنار خانواده مرحوم علی اسدی آقبلاغی ایستاده و ضمن اعلام همدردی؛ خود را شریک این مصیبت می دانیم.

ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده و فرزندان و همکاران؛ همکار عزیزمان مرحوم علی اسدی آقبلاغی و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای ایشان؛ از خداوند سبحان برای روح آن عزیز سفر کرده علو درجات و بهره مندی از فیوضات بی پایان ماه محرم را خواستاریم.  

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرواز ابدی پاکبان فداکار شهرداری شهرکرد در حین خدمت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرواز ابدی پاکبان فداکار شهرداری شهرکرد در حین خدمت"، کلیک کنید.