هزار و ۱۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

هزار و ۱۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

به گزارش اتاق زندگانی سردار محمد مارانی در این رابطه اظهار کرد: سومین مرحله توزیع یک هزار و ۱۰۰ دستگاه کولر گازی میان نیازمندان استان هرمزگان آغاز شد.

وی افزود: این کولرها بین دهک های یک تا پنج و مددجویان کمیته امداد توزیع می شود.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: طی یک سال گذشته ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و کمیته امداد بین مناطق محروم جنوب کشور توزیع شده که از این تعداد سه هزار و ۹۰۰ دستگاه به استان هرمزگان اختصاص یافته است.

حسن زامیران قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان نیز گفت: از هزار و ۱۰۰ کولر توزیعی ۹۹۰ دستگاه به مددجویان کمیته امداد بر اساس نیازسنجی های مددکاران اهدا می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هزار و ۱۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هزار و ۱۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد"، کلیک کنید.