نشست هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار شد

نشست هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی  استان سمنان؛ سید محمدصادق رضویان گفت: باهدف بررسی نظرات و پیشنهادها به منظور رشد و توسعه صنایع دستی شهرستان شاهرود و رفع چالش های موجود؛ نشست صمیمی با هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود افزود: یکی از موضوعاتی که می تواند موجب رشد و توسعه صنایع دستی شود ایجاد همگرایی و همکاری بین حوزه صنایع دستی و حوزه گردشگری در سطح شهرستان شاهرود است و بلعکس.

سید محمدصادق رضویان گفت: باید برای توسعه بازار فروش محصولات صنایع دستی نسبت به توسعه حوزه نفوذ و بهره گیری از ظرفیت شیوه های نوین بازاریابی و فروش بهره مند گردید.

او افزود: وجود تنوع تولیدات صنایع دستی در شاهرود که از کیفیت و ارزش های هنری بسیاری بهره مند می باشند؛ همواره مورد استقبال گردشگران اعم دارند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: اگر بخواهیم در حوزه صنایع دستی شهرستان شاهرود به بازار فرا منطقه ای دست یابیم باید ابتدا آموزش شیوه های بازاریابی نوین را برای هنرمندان صنایع دستی برگزار کنیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها, گردشگری و اقامتی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار شد"، کلیک کنید.