مدیر خاطی یک مدرسه در خورموج دستگیر شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

مدیر خاطی یک مدرسه در خورموج دستگیر شد - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

مدیر خاطی یک مدرسه در خورموج دستگیر شد - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ رییس کل دادگستری استان بوشهر درباره تصاویر خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان یک مدرسه در خورموج استان بوشهر؛ اظهار کرد: در شبکه های مجازی متاسفانه تصاویری از خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی در خورموج استان بوشهر توسط مدیر موسسه منتشر شده است.

مهدی مهرانگیر بیان کرد: در همین راستا دستور دستگیری فردی که خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان انجام داده بود صادر شد و در حال حاضر مدیر موسسه دستگیر شده است.

مهرانگیز اظهار کرد: دستور انجام تحقیقات اولیه و بازجویی صادر شد و با قاطعیت و شدت با این فرد برخورد می شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیر خاطی یک مدرسه در خورموج دستگیر شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیر خاطی یک مدرسه در خورموج دستگیر شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.