لطیفی: تعیین تکلیف تعطیلی پنجشنبها شنبه در مجمع تشخیص مصلحت است

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

لطیفی: تعیین تکلیف تعطیلی پنجشنبها شنبه در مجمع تشخیص مصلحت است

رییس سازمان اداری و استخدامی در خصوص تعطیلی پنجشنبها شنبه؛گفت: این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام جمع بندی می شود هرچند پیشنهاد ما این بود که این امر در اختیار هییت وزیران باشد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ میثم لطیفی؛ رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در مورد برگزاری آزمون های استخدامی باید بگویم که جمعه این هفته در 26 استان مرحله دوم آزمون شهید زین الدین برگزار می شود؛ 21 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند و بیش از 2 هزار نفر در حوزه های زیربنایی و اقتصادی جذب می شوند.

وی افزود: 5 مرداد نیز آزمون فراگیر استخدامی برگزار می شود که از سال گذشته برنامه ریزی شده است. چون بنای دولت و تدبیر رییس جمهور شهید این بود که عدالت در جذب داشته باشیم و هرکسی در هر جای کشور توانمندی دارد؛ برای استخدام در دستگاه های دولتی در آزمون شرکت کند.

رییس سازمان اداری و استخدامی در خصوص تعداد افرادی که در این آزمون جذب می شوند اعلام کرد: تا الان برای جذب 10 هزار نفر در این آزمون توانستیم با دستگاه ها به توافق برسیم.

لطیفی دستور رییس جمهور در مورد پرداخت عادلانه که جز آخرین مصوبات با حضور ایشان در هییت وزیران بود اشاره کرد و اظهار داشت: بر این اساس افرادی که در هییت مدیره و مدیران عامل شرکت های دولتی هستند؛ یا در شرکت هایی که دولت در آنها سهم دارد به عنوان نماینده حضور دارند؛ باید سقف حقوق مندرج در قانون را رعایت کنند.

وی درباره تعطیلی شنبها پنجشنبه؛ تصریح کرد: قرار شد این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام جمع بندی شود و آنها اعلام کنند؛ پیشنهاد ما این بود که این امر در اختیار هییت وزیران باشد.

معاون سازمان اداری و استخدامی افزود: هم چنین در مورد عدم رعایت تغییر ساعات آغاز به کار دستگاه های دولتی اضافه کرد: این امر تخلف است. در تهران حدود 5 هزار واحد اداری داریم که کنتور برق دارند؛ وزارت نیرو مکلف است بازرسی داشته باشد. پیشنهاد خودشان این بود که به خاطر تنظیم برق در این ایام ساعت را تغییر دهند. مردم به وزارت نیرو تخلفات را گزارش کنند و وزارت نیرو مسیول پیگیری این تخلفات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لطیفی: تعیین تکلیف تعطیلی پنجشنبها شنبه در مجمع تشخیص مصلحت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لطیفی: تعیین تکلیف تعطیلی پنجشنبها شنبه در مجمع تشخیص مصلحت است"، کلیک کنید.