طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش

چگین مطرح کرد؛

طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش

رییس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ میثم چگین رییس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی با رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دیدار و گفت وگو کرد.

رییس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با اشاره به نظام نامه مدیریت دانش و ساختار جدید ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی به تبیین فعالیت های دانشکدگان فرهنگ و تمدن پرداخت.

چگین عنوان کرد: نظام نامه مدیریت دانش در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با موضوعات ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی؛ ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسیله؛ فعالیت منسجم؛ هم افزایی شبکه ای و به منظور ارتقای سطح علمی دانشگاه و افزایش سطح مشارکت اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.

طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش

وی افزود: طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین گام است؛ به این معنا که در چارچوب وظایف و ماموریت های مشخص شده برای دانشکدگان فرهنگ و تمدن به طراحی چارچوب برنامه راهبردی مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه پرداخته شود تا براساس آن؛ علاوه بر شناسایی الزامات مورد نیاز؛ امکان خودارزیابی در پایان هر دوره نیز مهیا شود.

رییس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: هدف اصلی؛ بهره گیری یکپارچه از توان تخصصی گروه های دانشی و اتخاذ تصمیمات اثرگذارتر علمی است؛ بنابراین از این رهگذر شاهد نتایج مثبتی از قبیل بهبود تعامل؛ هماهنگی و همکاری گروه های آموزشی در واحد ها و مراکز؛ کیفیت بخشی؛ رشد و ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد؛ انسجام ساختاری و ارتباط موثر گروه؛ دانشکده و دانشکدگان؛ شبکه سازی مشارکت اعضای هیات علمی و بهره مندی از ظرفیت ارزشمند استادان و گروه های تخصصی در فعالیت های آموزشی؛ پژوهشی؛ سیاستگذاری و تحول علوم خواهیم بود.

در ادامه این نشست سیروس فارسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و معاونان به بیان دیدگاه ها و نظر خود پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی نقشه راه گروه های دانشی مهم ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش"، کلیک کنید.