سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار شد

سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار شد

محمدخیاط زنجانی در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی کرمانشاه؛ اظهار کرد: سومین تجمع کودکان عاشورایی در مسجد حاج شهباز خان؛ با حضور بیش از یک هزار نفر از میهمانان کوچک امام حسین (ع) و خانواده های آن ها؛ مسیولان؛ اعضا و مربیان به همت کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

وی افزود: توجه به معنویت در کودک و نوجوان یکی از عناصر مهم تربیتی است و اگر ما می خواهیم کودکان و نوجوانان مهذب و متعالی داشته باشیم لازم است از دوران کودکی به حوزه تربیت معنوی آن ها توجه کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از رسالت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز همین تربیت کودکان و نوجوانانی است که با رشد معنوی آن ها آینده زیبایی را برای این سرزمین رقم می زنیم.

وی ادامه داد: برنامه تجمع کودکان عاشورایی که نخستین بار به ابتکار و ابداع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اتفاق افتاد؛ دو سال است به صورت کشوری در حال برگزاری است و ما افتخار داریم به عنوان استانی که این مراسم را تعریف کرده و هر ساله در سوم ماه محرم در روزی که به نام حضرت رقیه (س) است؛ آن اجرا کنیم و بتوانیم یاد حضرت سیدالشهدا و شهدای کربلا را در بین بچه ها رشد دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اضافه کرد: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه؛ سازمان تبلیغات اسلامی؛ هییت ریحانه النبی؛ سازمان حمل و نقل شهری و همچنین سازمان فرهنگی _ اجتماعی شهرداری کرمانشاه برگزار شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین تجمع کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار شد"، کلیک کنید.