رشد 4/62درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

رشد 4/62درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی از قزوین؛ ابوالفضل موتابها؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در نخستین فصل سال جاری؛ سه میلیارد و صد و نود و سه میلیون و یکصد و شصت و دو هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه؛ تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتابها بیان کرد: از این میزان انرژی؛ 1میلیارد و 573میلیون و 552هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 1میلیارد و 619میلیون و 610هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه در پایان افزود: با این میزان انرژی خالص درسه ماهه امسال؛ این نیروگاه شاهد رشد 4/62درصدی تولید انرژی نسبت به نخستین فصل سال1402 بوده است.

نیروگاه شهیدرجایی با دارابودن 13واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت تولید 2042مگاوات؛ بیش از 3 و نیم درصد از برق مورد نیاز شبکه سراسری را تولید می کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 4/62درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 4/62درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی"، کلیک کنید.