داوطلبان کنکوری که سابقه تحصیلی ندارند؛ چه کنند؟ / اعلام نام نویسی هزینه برای شرکت در آزمون 1403

داوطلبان کنکوری که سابقه تحصیلی ندارند؛ چه کنند؟ / اعلام نام نویسی هزینه برای شرکت در آزمون 1403

داوطلبان کنکور کارشناسی 1403 در صورت نداشتن سابقه تحصیلی متن پیام زیر را مطالعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ همه متقاضیان کنکور کارشناسی 1403 که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش آموزان و فارغ التحصیلان شاخه های نظری؛ فنی و حرفه ای و کار و دانش در تمام نظام های آموزش و پرورش؛ طلاب حوزه های علمیه؛ متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال 1384 اخذ کرده اند؛ فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی (نظام 3-3-6) که توسط وزارت آموزش و پرورش در خرداد ماه هر سال برگزار می شود؛ اقدام کنند.

داوطلبان لازم است در تکمیل اطلاعات حساب کاربری ثبت نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی؛ اقامتی یا آزمونی میسر نیست.  مسوولیت ثبت اطلاعات در حساب کاربری کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

هزینه ثبت نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و 80 هزار ریال (208 هزار تومان) است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه باید نسبت به پرداخت آن به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

تبا توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون؛ خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه ارایه شود؛ مبلغ یک صد هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داوطلبان کنکوری که سابقه تحصیلی ندارند؛ چه کنند؟ / اعلام نام نویسی هزینه برای شرکت در آزمون 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داوطلبان کنکوری که سابقه تحصیلی ندارند؛ چه کنند؟ / اعلام نام نویسی هزینه برای شرکت در آزمون 1403"، کلیک کنید.