خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین حسینی (ع) در نجف  – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین حسینی (ع) در نجف  - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی؛ محسن نایبی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در نجف از برپایی موکب اربعینی استانداری تهران در این شهر خبر داد و اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که در سال 1403 توفیق خدمتگزاری به زایران اباعبدالله (ع) و امیرالمومنین در ایام اربعین حسینی (ع) در نجف اشرف نصیب ما در استانداری تهران شده است.

وی از پذیرایی از زایران اربعینی در موکب استانداری تهران در نجف خبر داد و گفت: در پارکینگ طبقاتی برپا شده به صورت شبانه روزی از پنجم ماه صفر خدمات اسکان به زایران ارایه می شود و هم اکنون نیز که در اوج حضور مردم در مراسم اربعین هستیم این خدمات دهی همچنان ادامه دارد.

نایبی با بیان اینکه خادمان به صورت افتخاری در ستاد اربعین استان تهران مشغول به خدمت رسانی به زوار هستند؛ افزود: روزانه بالای 15 هزار صبحانه به زوار تقدیم و وعده ناهار و شام؛ غذای گرم به زایران ارایه می شود و پذیرایی با آب خنک؛ شربت و چای با بهترین کیفیت طی شبانه روز در حال انجام است.

جانشین ستاد اربعین استان تهران حضور چشمگیر جوانان در مجموعه خدمت رسانی به زایران را قابل توجه دانست و بیان کرد: از نکات بسیار خوب امسال این است که کل خدمات به صورت داوطلبانه است و خود مردم پیش قدم برای خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به شعار اربعین 1403 بیان کرد: شعار امسال «کربلا طریق الاقصی» است که امیدوار هستیم با پیروزی مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر رژیم کودکش اسراییل انجام شود و ما شاهد پیروزی مردم فلسطین باشیم و اربعین امسال منتهی به ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین حسینی (ع) در نجف  – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین حسینی (ع) در نجف  – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.