خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

خبرگزاری اتاق زندگانی، سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ 6 فروردین ماه 1403 به تصویب رییس قوه قضاییه رسیده است، امروز توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

در بخشی از متن ابلاغیه این سند آمده است: با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع تحول در قوه قضاییه به عنوان مهمترین مطالبه در دیدار با مسیولان قضایی در سال های اخیر و تاکید بر اجرا و روزآمدسازی سند تحول قضایی در سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه و نیز پایان دوره زمانی اجرای سند تحول قضایی در اسفند ماه سال 1402، روزآمد سازی سند تحول قضایی در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت.

در این راستا طبق تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه رویکرد تحولی در حکم انتصاب ریاست قوه قضاییه «سند تحول و تعالی قوه قضاییه» تدوین و زمان اجرای این سند به گونه ای پیش بینی شد که از ابتدای سال 1403 آغاز و تا پایان اسفندماه سال 1405 اجرایی شود.

سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه، به عنوان نسخه روشن، اجماع ساز و جمع بندی شده ای از رویکردها و راهکارهای تحولی در تاریخ 6 فروردین ماه 1403 به تصویب رییس قوه قضاییه رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency"، کلیک کنید.