جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد/ نمایندگان مجلس؛ فرش قرمز را زیر پای کدام وزرا می اندازند

پوشش لحظه به لحظه؛

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد/ نمایندگان مجلس؛ فرش قرمز را زیر پای کدام وزرا می اندازند

پس از پنج روز بحث و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم توسط نمایندگان مجلس؛ جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ پس از پنج روز بحث و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم توسط نمایندگان مجلس؛ جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد.

می توانید جهت مطالعه مشروح هشت جلسه قبلی روی هر لینک کلیک کنید: 

 اولین جلسه

دومین جلسه

سومین جلسه

چهارمین جلسه

پنجمین جلسه

ششمین جلسه

هفتمین جلسه

آخرین جلسه

 

بنابراین گزارش؛ در ابتدای جلسه رای گیری؛ رییس مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران و وزرای پیشنهادی درخواست کرد تا طبق قانون داخلی مجلس محل صحن علنی را ترک کنند. وی همچنین از عکاسان خبری حاضر در صحن مجلس خواست تا صحن علنی را ترک کرده و از عکس گرفتن از صحن علنی مجلس خودداری کنند.

همچنین قالیباف از رییس جمهور خواست تا طبق قانون داخلی مجلس؛ صحن علنی را ترک کند تا نمایندگان مجلس آراء خود را در صندوق رای بیاندازند.

 

 

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد/ نمایندگان مجلس؛ فرش قرمز را زیر پای کدام وزرا می اندازند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد/ نمایندگان مجلس؛ فرش قرمز را زیر پای کدام وزرا می اندازند"، کلیک کنید.