توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از 2400 میلیارد تومان در اصفهان

توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از 2400 میلیارد تومان در اصفهان

به گزارش اتاق زندگانی از اصفهان؛ مهدی نیلفروش اظهار کرد: درسال 1402 این اداره کل در راستای حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان اصفهان؛ اقدام به توزیع انواع نهاده های مدت دار در سطح استان اصفهان نمود.

وی اضافه کرد: درطی سال 1402 با توزیع مدت دار هشت ماهه 137 هزار و 498 تن ذرت دامی؛ توزیع مدت دار 6 ماهه 90 هزار و 338 تن جو دامی و توزیع مدت دار دو ماهه 6 هزار و 222 تن کنجاله سویا؛ در مجموع ارزش نهاده های تحویل شده به تولیدکنندگان دام و طیور استان به صورت مدت دار به رقم بیش از دو هزار و 400 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان تاکید کرد: در راستای تامین و تحویل نهاده های مورد اشاره علاوه بر استفاده از انبارهای استان از محل ذخایر استان های همدان؛کردستان؛ گیلان؛ آذربایجان غربی و فارس نهاده هایی به استان وارد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به میزان و نحوه تحویل نهاده های مورد اشاره به تولید کنندگان دام استان؛ شرایط مناسبی را در سال 1403 در تولید گوشت قرمز به عنوان استان پیشرو داشته باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از 2400 میلیارد تومان در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از 2400 میلیارد تومان در اصفهان"، کلیک کنید.