بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع)/ مظلومیت نهج البلاغه مشهود است

حجت الاسلام سالک کاشانی مطرح کرد؛

بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع)/ مظلومیت نهج البلاغه مشهود است

بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع) مظلومیت نهج البلاغه مشهود است

رییس هییت مدیره موسسه نهج البلاغه استان اصفهان با ابراز تاسف از اینکه تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع) بهره مند می شوند؛ تاکید کرد که مظلومیت نهج البلاغه مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی رییس هییت مدیره موسسه نهج البلاغه استان اصفهان در سومین کنگره بین المللی نهج البلاغه از سری برنامه های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» که در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شده بود؛ اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که خداوند ما را در مسیر خدمت نهج البلاغه قرار داده است.

وی با بیان اینکه در نامه 31 نهج البلاغه ترکیب جامعی برای تربیت جامعه بیان شده است؛ ادامه داد: جوانی و عافیت دو مسیله ای است که اگر به آن نداشته باشیم؛ پشیمانی گریبان ما را خواهد گرفت؛ همچنین بنا به فرموده امیرالمومنین حضرت علی(ع)؛ قلب جوان یک زمین خالی ناکاشته است و مسیولان باید این نعمت را قدر دانسته و از این زمینه پاک نسل جوان استفاده کنند.

بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع)/ مظلومیت نهج البلاغه مشهود است

رییس هییت مدیره موسسه نهج البلاغه استان اصفهان با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان امانت جامعه در دست مراکز آموزشی هستند و باید برای خدمت به اسلام و نظام تربیت شوند؛ بیان کرد: در عصری که غرب و امپراطوری رسانه های آنان تلاش دارند جوانان ما را از دین و نظام جدا کنند؛ مظلوم ماندن نهج البلاغه در جامعه مشهود است و با کمال تاسف باید گفت که تنها دو درصد از جامعه از کلام امیرالمومنین(ع) بهره مند می شوند.

بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع)/ مظلومیت نهج البلاغه مشهود است

سالک کاشانی یادآور شد: در هر بُعدی از ابعاد فردی و اجتماعی که بخواهید وارد نهج البلاغه شوید؛ سخن برای گفتن دارد. امیرالمومنین حضرت علی(ع) در خطبه 176 از من و شما عمل می خواهد و قدرت آینده نگری و امید برای رسیدن به قله های جهانی با بسترسازی حکومت عدل جهانی را طلب می کند و باید امانات الهی مانند جوانان و حکومت اسلامی و موارد دیگر که در دست ماست را حفظ و کاری کنیم که آیندگان به وجود ما افتخار کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع)/ مظلومیت نهج البلاغه مشهود است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره مندی تنها دو درصد جامعه از کلام امیرالمومنین(ع)/ مظلومیت نهج البلاغه مشهود است"، کلیک کنید.