برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک

برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اتاق زندگانی از اندیمشک؛ ششمین همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس به همت انجمن زیست محیطی دارستان الوار با حضور جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فعالان محیط زیست در روستای تاک آب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار کرد: مشارکت دادن مردم در برگزاری آیین ها؛ مناسک و اموری مثل صیانت از محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری و محیط بانی؛ ضروری و ارزشمند است.

قلاوند افزود: اندیمشک ورودی استان خوزستان است و در ایام نوروز گردشگران زیادی از سراسر کشور وارد شهرستان می شوند و از سدها بازدید می کنند اما متاسفانه امسال مانند سال های قبل آماده سازی لازم صورت نگرفته و سد دز فقط چند روز پذیرای گردشگران بوده است.

وی تصریح کرد: ما باید سایت ها و محیط های گردشگری طبیعی را شناسایی و بیشتر از گذشته و با استفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه رسانه های اجتماعی به مردم معرفی کنیم.

در ادامه این همایش از فعالان حوزه محیط زیست تقدیر شد و مطالبه گران این حوزه نیز به بیان مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین نمایشگاه گل و گیاه و غرفه محصولات روستایی برپا شد و اهدای نهال مثمر صورت گرفت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها, گردشگری و اقامتی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک"، کلیک کنید.