برقراری تماس تصویری بدون اینترنت برای نخستین بار در ایران

وزیر ارتباطات خبر داد؛

برقراری تماس تصویری بدون اینترنت برای نخستین بار در ایران

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سال 1401 برای نخستین بار؛ زیرساخت های فنی و حقوقی لازم برای «تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE)» در اپراتور های اصلی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در «ویراستی» نوشت:

«در سال 1401 برای نخستین بار؛ زیرساخت های فنی و حقوقی لازم برای «تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE)» در اپراتورهای اصلی راه اندازی شد که این امکان در برخی از گوشی های موجود در بازار فعال شده و در حال رایزنی با سایر تولیدکنندگان گوشی برای فعال کردن این قابلیت هستیم». 

برقراری تماس تصویری بدون اینترنت برای نخستین بار در ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برقراری تماس تصویری بدون اینترنت برای نخستین بار در ایران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برقراری تماس تصویری بدون اینترنت برای نخستین بار در ایران"، کلیک کنید.