ایده «هر کلانتری یک شهر» کرمانشاه الگوی مناسبی برای کل کشور است – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

ایده «هر کلانتری یک شهر» کرمانشاه الگوی مناسبی برای کل کشور است - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی؛ سردار محمد شرفی شامگاه چهارشنبه در بازدید از کلانتری 22 بهمن شهر کرمانشاه؛ اظهار کرد: نقش و اهمیت کلانتری ها و پاسگاه ها در امنیت شهر و جامعه غیرقابل انکار است و مامورانی که در این مراکز مشغول انجام وظیفه هستند سهم بسیار زیادی در برقراری امنیت و آرامش دارند.

وی افزود: این نکته را باید در نظر گرفت که کلانتری ها و پاسگاه ها برای انجام هرچه بهتر ماموریت ها و ایجاد امنیت و آرامش نیاز به تغییرات و نوآوری هایی دارند که خوشبختانه از زمان حضور سردار حاجیان در مسند فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه شاهد آن هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در کرمانشاه اجرا شده طرح هر کلانتری یک شهر است که طی آن با تجهیز این مراکز به دوربین های رصد و پایش عملاً اشراف کلانتری ها را نسبت به حوزه استحفاظی خود افزایش داده است.

سردار شرفی یادآور شد: اجرای این طرح در کرمانشاه بسیار موفقیت آمیز بوده است؛ ایده ای که می تواند به عنوان یک الگو در کل کشور نیز اجرایی و عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک چنین ایده ها و الگوهایی پلیس را در انجام هرچه بهتر ماموریت ها و وظایفش کمک خواهد کرد و باعث می شود میزان جرایم کاهش یافته و در مقابل احساس امنیت افزایش پیدا کند.

سردار شرفی در پایان سخنانش امنیت موجود در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کاهش جرایمی مانند سرقت و کنترل جرایم دیگر باعث شده؛ کرمانشاه در زمره استان های امن کشور قرار بگیرد که جای قدردانی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایده «هر کلانتری یک شهر» کرمانشاه الگوی مناسبی برای کل کشور است – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایده «هر کلانتری یک شهر» کرمانشاه الگوی مناسبی برای کل کشور است – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.