اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است

اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی ؛ حسین قهری در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون اتباع اظهار کرد: شهرستان نرماشیر جزء مناطق ممنوعه و قرمز اشتغال اتباع است؛ اظهار کرد: طبق بند ج ماده 11 قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و مواد 120؛ 179 و 181 قانون کار؛ به کارگیری اتباع در همه  صنوف از جمله باغات کشاورزی؛ سردخانه ها و صنایع بسته بندی خرما؛ فروشگاه ها؛ رستوران ها؛ کارگاه های تولیدی؛ ساختمانی و … به صورت کامل ممنوع است.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل برداشت خرما به کارفرمایان توصیه می شود از به کارگیری اتباع بیگانه خودداری نمایند.

اتاق زندگانی نوشت ؛ رییس اداره تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی شهرستان نرماشیر بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف؛ طبق قانون بابت هر روز اشتغال غیرمجاز مبلغ 11/943/640 ریال جریمه تعیین شده که با تکرار تخلف؛ این میزان دو برابر خواهد شد.

قهری  در پایان با درخواست از همشهریان افزود: در صورت  مشاهده به کارگیری اتباع از طریق تماس با سامانه 110 نیروی انتظامی مراتب را  گزارش دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است"، کلیک کنید.