استیضاح شهردار همدان رای نیاورد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

استیضاح شهردار همدان رای نیاورد - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی؛ جلسه رسیدگی به استیضاح شهردار همدان امروز سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.

در ابتدای جلسه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان تاکید بر برگزاری غیرعلنی جلسه داشتند که با اعتراض خبرنگاران جلسه صحن علنی شد.

در ادامه موافقان و مخالفان شهردار همدان سخنرانی کردند و در پایان رای گیری استیضاح سیدمسعود حسینی شهردار همدان انجام شد.

در پایان رای گیری از 11 نفر اعضای شورای اسلامی شهر همدان 5 نفر به شهردار رای مخالف دادند؛ 5 نفر موافق و یک رای نیز ممتنع بود که در نهایت طبق قانون که باید برای برکناری شهرداری دو سوم اعضا رای برکناری بدهند؛ استیضاح شهردار همدان رای نیاورد.

حمید بادامی نجات؛ مهدی حیدری؛ علی اکبر نظری؛ علی رحیمی فر و علی رضایی مخالفان شهردار همدان و سعید شهابی؛ سعید حاجی بابایی؛ اکبر کاوسی؛ مرتضی کرباسیان؛ حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی موافقان شهردار همدان و مسعود مسگریان نیز رای ممتنع داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استیضاح شهردار همدان رای نیاورد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استیضاح شهردار همدان رای نیاورد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.