استفاده از ظرفیت ها و نیروهای نخبه استان در اولویت نخست قرار دارد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

استفاده از ظرفیت ها و نیروهای نخبه استان در اولویت نخست قرار دارد - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی غلامحسین مظفری اظهار کرد: در این راستا سیاست ما اینست که در کمال آرامش وفاق و انسجام قدم های مثبتی برای توسعه استان در ابعاد اقتصادی اجتماعی و فرهنگی برداریم.

استاندار جدید خراسان رضوی تاکید کرد: ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که باید با کمک از مراکز مختلف به فعلیت برسد و با تعامل هماهنگی همکاری و حرکت رو به جلو آن را کامل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص استفاده از نیروهای فعلی استان گفت: میزان کارآمدی و شایستگی افراد در بهره گیری از نیروهای کارشناس استان مدنظر است.

مظفری افزود: احتمالاً هفته جدید مراسم معارفه برگزار می شود و در آنجا در خصوص توسعه استان مطالبی ارائه خواهد شد.

استاندار جدید خراسان رضوی از ادارات سازمان و مردم خواست از درج پیام تبریک در رسانه ها خودداری کنند تا اسرافی صورت نگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده از ظرفیت ها و نیروهای نخبه استان در اولویت نخست قرار دارد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده از ظرفیت ها و نیروهای نخبه استان در اولویت نخست قرار دارد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.