استرداد 85 میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع 1402 – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی، براساس اعلام سازمان حج و زیارت با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زایران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در این ارتباط آمده است: «با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد، لذا مقرر گردید از امروز تا 10 روز آینده به حساب 82500 زایر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

در خبر پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در این زمینه تاکید شده است «از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هایی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زایران یکسان می باشد.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استرداد 85 میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع 1402 – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استرداد 85 میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع 1402 – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.